Can you use market reporting service? We do not develop facebook. ThanksHello I come from Hong Kong and really really thx for this great Rom, Run smooth and good battery power compare with other 3rd party rom. However, I have one problem is that when I switch the Interface Language to Chinese Tradition, I cannot login to facebook, it will give error code 400, bad request.Can u solve this problem in next version? Thank you so much.
Phantom Evolution rev4a (29-4-2011)
#601 _flph_
Mensagem publicada 02 May 2011 - 10:11
Mensagem publicada 02 May 2011 - 10:24
Thanks for your answers.1. What kind of topic you say in your post? Where should I send my report? Previous versions of evolution (4a, 3c, 3b) don't have these errors.2. Ok3. It is strange that in such rev3a had no problems.New: The calendar day of the week begins with Sunday. But in Russia the week starts on Monday. Fix it please.2. Notification bar date is intended to be yyyy mm dd for all languages.1. About clock apk you have a topic saying "missing language fragments", post there your report.3. (...)Seemingly starts downloading, but then stopped and had to start it again and again(...)" Report to marketplace not to us, thanks.
#603 _flph_
Mensagem publicada 02 May 2011 - 10:34
Mensagem publicada 02 May 2011 - 10:52
In TwoNights calendar and alarm clock - everything was fine. But in rev3 stable days of the week in alarm clock was fine too.Edit: Just tell me a rom with calendar apk using correct starting day of the week (must be froyo).
Mensagem publicada 02 May 2011 - 11:21
Mensagem publicada 02 May 2011 - 14:09
O mesmo aqui... mesmo depois de um reset.boas...hoje actualizei a aplicação phantom setup e agora sempre que tento entrar no menu advanced dá-me FC...
Histórico: Mobicom > Motorola Flare > Philips Diga > Nokia 6150 > Nokia 6100 > Qtek S100 > HTC Touch Dual > SonyEricsson Xperia X1 > Optimus Boston...
Actualmente: Samsung Galaxy SII e BQ Edison 2 e ainda contacto assíduo com Optimus Boston e Samsung Galaxy S Plus.
Mensagem publicada 02 May 2011 - 15:21
Mensagem publicada 02 May 2011 - 15:23
Mensagem publicada 02 May 2011 - 15:35
Podes dizer aos teus amigos que esse LED não gasta praticamente nada, a luz LED gasta mesmo MUITO pouco, depois de uma experiência com uma mini lanterna de LED vs Normal, a normal com uma pilha aguentou 1 semana sempre ligada e a de LED aguentou 3 meses. B) A mim o maior problema que me reportaram foi de as vezes sem querermos clicarmos no botão de suspender chamada com a orelha. Quando por ex se muda de orelha durante uma chamada.Edit: Uma outra que me lembrei á pouco foi aquele pequeno led no botão do power ligar quando também ligamos o ecrã. Perguntaram-me para que servia, pessoalmente respondi que mesmo nas roms oficiais não servia de nada a concreto e foi então que me disseram se n dava para desligar (provavelmente pensaram na questão de poupar bateria). Pessoalmente até acho o led laranja engraçado, mas já vai dos gostos. E um pequeno LED não gasta assim tanto, mas claro que um bocado aqui e ali.
Mensagem publicada 02 May 2011 - 15:53
#611 _espe0n_
Mensagem publicada 02 May 2011 - 16:12
Este update é apenas e só para passar das REV4A para a REV4B!Rev4b- Power control widget is now blue- Toggle bluetooth in airplane mode now working using widget- Revised scripts in order to not have lag playing GangstarMV.Install using rom SL4AYou will download +- 2MBhttp://tinyurl.com/rev4b
Mensagem publicada 02 May 2011 - 17:11